Τασία Παλαβράκη: Να βοηθήσω στην αλλαγή πορείας

Αναστασία (Τασία) Παλαβράκη

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον Συνδυασμό «ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ»

Γεννήθηκα το 1963 στο Παλαιό Φάληρο από γονείς Παλαιοφαληριώτες και κατοικώ μέχρι και σήμερα στη περιοχή της Αμφιθέας, στο πατρικό μου σπίτι.
Είμαι παντρεμένη και έχω δύο γιούς, 27 και 21 χρονών. Με τον σύζυγό μου διατηρούσαμε κατάστημα ελαστικών στην Λεωφόρο Αμφιθέας από το 1983 έως το 2000.
Ήμουν μέλος της μικτής χορωδίας  ‘’ Θεματοφύλακες της Παράδοσης ‘’ και δίναμε παραστάσεις σε πολλά μέρη της Ελλάδας. Τώρα είμαι μέλος της γυναικείας χορωδίας Παλαιού Φαλήρου και παρουσιάζουμε τη δουλειά μας με εκδηλώσεις στον πολυχώρο του Δημαρχείου.
Θα ήθελα να βοηθήσω τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως απόρους, ΑΜΕΑ, κακοποιημένα παιδιά, γυναίκες, άτομα τρίτης ηλικίας, και όσα άτομα χρειάζονται βοήθεια.
Αγαπώ τα ζώα και είμαι ενεργό μέλος σε κάθε φιλοζωική δράση. Θέλω να βοηθήσω στη δημιουργία φιλοζωικής μονάδας με δυναμικούς εθελοντές.
Η προσπάθειά μου θα είναι να περιοριστούν τα αδέσποτα με στειρώσεις, υιοθεσίες κ.α.
Ακόμη θα ήθελα να βοηθήσω στην αλλαγή πορείας της πόλης μας, στην αναβάθμιση της γειτονιάς μου στην Αμφιθέα γιατί Παλαιό Φάληρο δεν είναι μόνο το κεντρικό Φάληρο, αλλά και οι υπόλοιπες γειτονιές.

Όλοι ΕΜΕΙΣ με τον Δημήτρη Πιτούλη, έναν άνθρωπο νέο, δραστήριο, και με καινούριες προτάσεις και ιδέες θα προσπαθήσουμε να αλλάξουμε προς το καλύτερο το Παλαιό Φάληρο.

0 σχόλια: