Τάσος Πεπόνης: Να ομορφύνουμε τη ζωή μας και το Φάληρο

Τάσος Πεπόνης

Να ομορφύνουμε τη ζωή μας και το Φάληρο

*Ο Τάσος Πεπόνης είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ» με υποψήφιο Δήμαρχο Π. Φαλήρου τον Δημήτρη Πιτούλη.

Ονομάζομαι Τάσος Πεπόνης και είμαι μηχανικός γεωτεχνολογίας και περιβάλλοντος με μεταπτυχιακό Msc in Energy. Είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ». Πήρα αυτή την απόφαση γιατί απλά και ανθρώπινα εμπιστεύομαι τον Δ. Πιτούλη. Είμαι στο πλευρό του επειδή, έχοντας μιλήσει μαζί του και διαβάσει το πρόγραμμα του συνδυασμού, έχω τη βεβαιότητα πως το Φάληρο θα βγει κερδισμένο έχοντάς αυτόν στη θέση του Δημάρχου. Επιπλέον, βλέποντας το ομαδικό πνεύμα που επικρατεί μεταξύ των συνεργατών του, δεν ήθελα να χάσω την ευκαιρία να συμμετέχω σε μία προσπάθεια διαποτισμένη από παρόμοιο πνεύμα ανανέωσης.
Καλώ όλους τους συμπολίτες μας που αισθάνονται όπως εγώ, να μη χάσουμε την ευκαιρία που μας δίνεται να παλέψουμε μαζί για να ομορφύνουμε τη ζωή μας και το Φάληρο. Ως πολίτες ήρθε η ώρα να θέσουμε τον δήμο πραγματικά στην υπηρεσία του πολίτη.


0 σχόλια: