Ανδριανή Μάραγκα: Να ξανασχεδιάσουμε το Φάληρο

*Η Ανδριανή Μάραγκα είναι υποψήφια δημοτική σύμβουλος της παράταξης ''EMEΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ'' με υποψήφιο Δήμαρχο το Δημήτριο Πιτούλη.


Γεννήθηκα στο Παλαιό Φάληρο. Εδώ μεγάλωσα, εδώ πήγα σχολείο, εδώ ζω με την οικογένεια μου και το θεωρώ ως μια από τις ομορφότερες πόλεις. Στις φωτογραφίες που βλέπω τραβηγμένες πριν από 40 ή και 50 χρόνια, βλέπω ένα Φάληρο που εφάμιλλό του είναι νομίζω δύσκολο να ξαναδώ. Πιστεύω όμως ότι μπορεί να ξανασχεδιαστεί και να αναβαθμιστεί, έτσι ώστε να πλησιάσει την παλιά του ομορφιά . Οραματίζομαι ένα Φάληρο με κήπους, πράσινο, περισσότερες παιδικές χαρές, καθαριότητα και χρήσιμα έργα στις περιοχές που βρίσκονται εκτός κέντρου και είναι σχεδόν ξεχασμένες. Αυτά είναι τα θέματα που με περισσότερες λεπτομέρειες συζητώ καθημερινά με φίλους μου Φαληριώτες. Σκεπτόμενη όλα αυτά, αποφάσισα να είμαι υποψήφια και να ασχοληθώ με τα κοινά του Δήμου μας. «ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ» λοιπόν και δέσμευση μου ότι κάθε πρόβλημα που θα μου αναφέρετε εσείς, θα το συζητώ μαζί σας με σκοπό να το παρουσιάζω στον Δήμαρχο και να προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να επιλυθεί. Για όλα αυτά τα απλά αλλά ουσιαστικά πράγματα, σας ζητώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας, με την υπόσχεση να κάνω ό,τι περισσότερο και ό,τι καλύτερο μπορώ, για να τιμήσω και εσάς και το Φάληρο.

0 σχόλια: