Άγγελος Βερύκιος: Με πλήρη συνείδηση της ευθύνης

*Ο Άγγελος Βερύκιος είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος της παράταξης ''EMEΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ'' με υποψήφιο Δήμαρχο τον Δημήτρη Πιτούλη. 

Έχω την ιδιαίτερη τιμή να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον ανεξάρτητο συνδυασμό "ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ" του οποίου ηγείται ο Δημήτρης Πιτούλης. Με αυτή μου τη στάση, δηλώνω «παρών» για να ασχοληθώ με τα προβλήματα του Δήμου μας και ειδικότερα σε πεδία δράσης που βρίσκονται εντός του γνωστικού μου αντικειμένου.
Γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω στην Αγία Βαρβάρα. Υπηρέτησα τον Προσκοπισμό (2ο Σύστημα Ναυτοπροσκόπων Παλαιού Φαλήρου) για μία δεκαετία. Παράλληλα, υπήρξα αθλητής στίβου και του ποδοσφαίρου του Γ.Σ. Πανιώνιος με πολλές διακρίσεις. Αργότερα, συμμετείχα για περίπου 10 έτη στη ποδοσφαιρική ομάδα «ΔΑΦΝΗ» Παλαιού Φαλήρου. Εργάστηκα ως προϊστάμενος στο καζίνο της Πάρνηθας. Διετέλεσα Αντιπρόεδρος σωματείου και εκλεγμένος στο Εργατικό Κέντρο Αθήνας (ΕΚΑ). Είμαι πατέρας τριών παιδιών.
Θα ήθελα λοιπόν να πω στους συνδημότες μας ότι, θα είμαι κοντά τους ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ δίνοντας τα πάντα για αυτούς. Έχω πλήρη συνείδηση της ευθύνης που αναλαμβάνω, αλλά και την εμπειρία να τους κάνω περήφανους. Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός και δεν έχω σκοπό να «βγάλω ρίζες» σε καρέκλα.

Το Παλαιό Φάληρο είναι ένας μοναδικός και ξεχωριστός δήμος που μπορεί να είναι πρότυπο για όλους τους άλλους Δήμους, δίνοντας έτσι και μια απάντηση σε "πολλούς", αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων μας.

0 σχόλια: