Χάρης Αντωνόπουλος: Υπηρεσίες προσβάσιμες στους δημότες μέσω διαδικτύου

Χάρης Αντωνόπουλος: Υπηρεσίες προσβάσιμες στους δημότες μέσω διαδικτύου

*Ο Χάρης Αντωνόπουλος είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ», με επικεφαλής τον Υποψήφιο Δήμαρχο Δημήτρη Πιτούλη.

Γεννήθηκα το 1978 στο Παλαιό Φάληρο και από τότε κατοικώ στην ίδια περιοχή. Έχοντας σπουδάσει πληροφορική, απασχολούμαι τα τελευταία χρόνια στην ανάλυση και υλοποίηση τραπεζικών συστημάτων.
Ως μόνιμος δημότης της περιοχής βιώνω - γι’ αυτό γνωρίζω - πολύ καλά τις ανησυχίες και τα προβλήματα του δήμου μας.
Ως ειδικός σε πληροφοριακά συστήματα ονειρεύομαι την πλήρη μηχανογράφηση των υπηρεσιών του δήμου, έτσι ώστε όσο το δυνατόν περισσότερες από αυτές να είναι προσβάσιμες στους δημότες μέσω διαδικτύου. ,﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ήματα του δήμου μας.
ν αν
Ασχολούμαι συστηματικά με την ποδηλασία, συμμετέχοντας σε αγώνες mountain bike σε όλη την Ελλάδα. Στόχος μου είναι να συνεισφέρω στην οργάνωση της ποδηλατικής αγωγής, κυρίως των παιδιών της πόλης, μα και στη δημιουργία ενός φιλικού οδηγικού περιβάλλοντος για το ποδήλατο στο Παλαιό Φάληρο.
Για τα θέματα στα οποία έχω εγώ γνώσεις ή δεξιότητες, μα και για εκείνα που καλύπτονται από τις αντίστοιχες των συνυποψηφίων μου στον συνδυασμό «ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ» είμαι έτοιμος να συνεργαστώ, προκειμένου όλοι μαζί να υλοποιήσουμε το κοινό μας όραμα, που δεν είναι άλλο από την πόλη που θα διοικείται από υπεύθυνους δημότες, προς όφελος ενός συνόλου υπεύθυνων δημοτών.


0 σχόλια: